Regnskapstjenester

Personlig service, bli sett som menneske
før du blir sett som bedrift.

Regnskap

Med dagens moderne skybaserte løsninger slipper du unna all papirsortering og leting etter kvitteringer. Dette løses ved at du får tilsendt dine fakturaer rett i systemet som EHF eller til din unike epostadresse i regnskapssystemet. 

Bokføringen av denne fakturaen vil vi sørge for. Systemet har integrasjon mot ulike kasseløsninger og apper. Her kan en for eksempel ta bilde av en kvittering og legge den direkte inn til systemet. Dette blir en forenkling av din hverdag. 

Er du mye på reise kan også reiseregninger integreres i ditt system. Betalinger kan gjøres ved remittering og filer som godkjennes sendes direkte til banken for betaling. På samme måte vil vi hente returfiler fra banken rett i systemet.

Fakturering

Her kan du velge mellom EHF, e-post (PDF vedlegg eller link) eller på papir. Fakturering i Tripletex er enkelt og effektivt. 

Her kan en lett hekte på vedlegg og fakturaen kan sendes direkte fra systemet, og bokføres automatisk. Tripletex har egen avtale med flere inkassobyrå som letter kundens hverdag om dette skulle være nødvendig. 

Mange kunder ønsker å fakturere selv, og da sørger vi for en grundig gjennomgang og opplæring.

Rådgivning

Med dagens skybaserte regnskapssystemer og automatisering åpnes en rekke nye muligheter for både store og små bedrifter. 

Det gis plutselig rom i budsjettet til å benytte oss som regnskapsfører der vi virkelig skinner.  Vi kan lese tallene og kommer med konkrete råd for din bedrift.

Har du behov for annen konsulentbistand er det bare å ta kontakt – vi hjelper deg!

Lønn

Her er vi strenge. Lønnsområdet er komplisert og denne tjenesten er en del av regnskapsoppdraget. 

Vi anbefaler ikke arbeidsdeling på dette området da det kreves tett oppfølging mot et regelverk som stadig er i endring. 

Det kreves også systematisk innsending av A-melding, avstemming mot feriepenger, skattetrekk og arbeidsgiveravgift. Har ditt selskap timelønte, så tilbyr Tripletex egen app for timeregistrering.

Årsoppgjør/ligning

Ved kontinuerlig oppfølging og avstemming gjennom året har vi en trygg grunn å bygge årsoppgjøret på. 

Vi utfører årsoppgjørsavstemminger og utarbeider ligningspapirer og årsoppgjør med noter som sendes til hhv skatteetaten og Brønnøysundregistrene via Altinn. Vi benytter Finale årsoppgjør til dette. 

Frist for innsending av ligningspapirer er 31.mai og frist for innsending av årsoppgjør med noter er 31.juli hvert år.